Tjenare alla människor!!

Om ni undrar så är detta INTE Ulrica!! Det är hennes elaka dotter som har lyckats ta över bloggen!! Mohaha!
Var bara lugna alla mammor som läser denna blogg, jag lovar hon kommer att få tillbaka den men då måste hon ge mig lösensumma först haha xD Jag vet vad ni tänker nu "Åhh om jag ändå hade henne som dotter då hade livet aldrig varit trist!" Visst är det så ni tänker?! Men jag tror att jag ligger ganska illa till när mamma märker ett nytt inlägg som hon själv inte ha gjort haha xD Eller vad tror ni?? Men så kan det gå om man inte loggar ut efter sig! Så alla mammor lyssna nu noga!! Logga ut efter er när ni varit inne på era bloggar, för annars får ni också kanske upp med pluntan! haha xD Nå läs detta inlägget mycket noga för jag tror att det är första och sista gången ni ser ett inlägg från lilla mig :) Någon av er mammor som tycker om lite fräck musik?? Om ni nu skulle göra det lyssna på Bjööörn Rosenström haha xD Någon som sett Ronny & Ragge?? Visst håller ni med att det är goa killar det! haha xD

                                   Här alla mammor, detta tror jag piggar upp era vardagsliv lite haha xD


                               

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Och nu får Sanna utegångsförbud va? :)

2009-02-12 @ 18:30:59
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Annika

Nämen Sanna, har du kapat Ulricas blogg :-) Nu blir det säkert utegångsförbud i en hel vecka ;-)

Du får säga att hon får tillgång till sin blogg om du får datorn så kan du fixa en egen blogg.

Tror jag vet någon som kommer att vara väldigt noga med att logga ut i fortsättningen.....

2009-02-12 @ 18:44:42
Postat av: alin

Ha ha, ja det var en varning det :)

Tack för den .

2009-02-12 @ 18:47:34
URL: http://pillris.blogg.se/
Postat av: Maria Zimmer

Hahahaha DEN va rooolig :-) Längesen man hörde en sån låt. På den gamla goda tiden då man festade loss ordenligt till sån musik :-)

Heja Heja!

Kram!

2009-02-12 @ 19:25:29
URL: http://honeymonster1979.blogg.se/
Postat av: TuvaLiten

Hahaha, ja det gäller att ta chansen!! Ruinera nu inte stackars mamman helt bara:)

Nu måste jag nog kika på Youtube, vår skiva ligger i bilen...jag kan springa framåt, framåt, jag kan springa bakåt,bakåt...i mina blåa sockiplast...tralla la...

Postat av: sivan

Haha! Vad kul :-)

Det är bra... man ska inte va för snäll med sina päron ;)

2009-02-13 @ 12:50:51
URL: http://eirenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0