Det får bli ett inlägg

utan bilder idag också, satt nästan en timme uppe vid den andra datorn men den ville inte alls vara sammarbetsvillig, får se om jag orkar försöka ikväll igen. Idag har jag städat och min mamma har varit här och druckit kaffe, trevligt :)

Förra helgen missade jag melodifestivalen men såg den helgen innan, undrar om det var då Caroline af Ugglas var med och sjungde snälla, snälla? Det är inte alls min typ av musik men faktiskt gillade jag den lite grann, hon sjung med sån inlevelse och jag vet vad just den meningen snälla, snälla betyder för henne och för mig också. Senast idag när jag diskade och Alicia var i kökslådorna och röjde som värst så sa jag också snälla, snälla, LÅT BLI! Och hennes minsta är med i den åldern så det är så klart där det är taget ifrån ;) Ibland blir jag så imponerad av mig själv ;)

Nu ska jag skriva inköpslista så att vi kan av och handla senare och så skulle det inte skada att öppna mina svenska böcker, det var några dagar sen sist :)  Ja, det är bara att sätta lite fart då, snälla, snälla Ulrica ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur i hela friden kan man gilla den låten ?

oj va vi avskydde den!!! innebörjden ja det är en annan sak, men gaaaah vilken jobbig låt! å hon... nä inte våran smak, men uppenbarligen va de fler som gillade den... suck

2009-02-25 @ 20:07:24
URL: http://fladerblomma.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Typiskt att din dator krånglar, jag är ju så nyfiken på hur ert matrum blivit! Du måste lägga ut bilder så fort datorn samarbetar igen på hur långt ni kommit hittills med rummet!

2009-02-25 @ 20:14:39
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Hrm, är inte alls ett fan av Ugglas....



Hoppas att du har en trevlig kväll, kanske med näsan i böckerna...

ler

2009-02-25 @ 20:43:56
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: TuvaLiten

Men NEJ!! Ugglas är ju bara sååå skön! Kanske vi som har dålig smak:) men när Tuvis hoppar i sina röda gummistövlar med vita prickar, och sjunger -nälla nälla nälla, då måste ju låten vara en hit;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0