Biobesök

blev det idag för Angelica fast med facit i hand hade det varit bättre att hon hade stannat hemma. Förra helgen var Anton med några kompisar och tittade på Bolt, han var inte så pigg på att ta lillasyster med när han skulle gå med kompisar och det kan man ju förstå, Angelica brydde sig inte så mycket...förren hon kom till skolan på måndagen och så gott som hela klassen varit där och sett filmen. Vi löste det genom att skicka dit Anton med henne denna helgen, filmen går fortfarande fast idag var sista dagen. Förra gången Angelica var på bio så blev hon dålig så fort hon hade kommit hem, hon fick en hemsk huvudvärk och höll på att kräkas så nu var det ett bra tag sen hon var på bio sist. När vi hämtade dom var hon glad och pigg men vi hann bara hem innan hon däckade i sängen med huvudvärk, yrsel och illamående.
Ska man gissa på att ljudet är för högt för henne? Nu får det vara med bio för hennes del ett tag, om det nu inte var ett sammanträffande och att hon håller på att bli sjuk denna gången. Får se hur hon mår imorgon.

Är hon pigg så är det äntligen shoppingdags :) Mannen håller just på med det sista och så är det klart för denna gången, får gärna dröja ett tag innan vi hittar på något nytt.

Imorgon är det min tur att gå på bio (om inget kommer emellan), äntligen Twilight :) ska bli så spännande och se om filmen är lika bra som boken. Carola har du sett filmen ännu? Jag tror inte att jag har varit på bio sen Angelica föddes så det var ett tag sen, Alexandra (SJÄLVKLART!) , Anton och Alexandras bästis ska med, hoppas att jag får sitta hos dom så jag inte får sitta själv ensam i en hörna ;) Idag har Sanna varit på Boda Borg, ett slags äventyrsställe, med konfirmandgruppen så hon har iaf haft en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej jag har inte kommit iväg på Twilight än:(

Nu skiter jag i det för jag hat förhandsbeställt den på DVD:) Jag föredrar min egen fåtölj framför bions popcorn/colakladdiga säten med alltid nån lite för lång framför en:)

Men lova att berätta om den är bra!!

Min äldsta har sett den och lovordar den:)

Ha så kul!!!!

2009-02-28 @ 22:59:19
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0