Denna tunikan



fick jag i julklapp av mannen, fin o så jätteskön, och så ett par svarta byxor. Jag använder bara svarta byxor och så vill jag ha resår i magen, av två anledningar, den ena är att jag går upp och ner i vikt och kan ändå ha samma byxor, med bara en lön så finns det alltid någon annan som behöver kläder och barnen går ju först och den andra är att det alltid är någon som snorar eller torkar av sig på en o hur kul är det med vita byxor med chokladfingrar på ? Så nu innan jul när det var dags för byxor igen kunde jag inte hitta några med resår så jag frågade hon som jobbade  där. Nej tyvärr, sa hon, är det till en äldre kvinna? Ja, på sätt o vis om man är äldre när man fyllt 30, fast själv var hon närmare 60 så jag gissar på att det inte var så hon menade. Jaha, så det blev ett par med knappar,  just nu sitter byxorna bra men jag som tänkt hålla igen nu efter nyår, vad ska jag göra? Det bästa är väl att inte banta antar jag, nu har jag ju ett bra skäl att låta bli ;)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag gillar också byxor med resår, och jag är ju faktiskt bara 31. Men jag har köpt typ linne/bomulls byxor med ett snöre i upptill, de är ganska lätta att hitta tex på Vero Moda. Sen är det bara att dra ut snöret och sätta dit ett resårband istället.

2008-12-26 @ 21:05:28
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jättesnygg!

2008-12-28 @ 18:08:50
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0