Har fyllt år :)



Födelsedagen började kanske inte så jättebra men sen steg humöret
efterhand och det blev en bra dag iaf :D Fick pengar, som redan är
upphandlade ;) blommor, kaffe och massor av choklad så antar att jag
fick allt det som är viktigt i livet ;)
Vi var hemma hela dagen och på kvällen kom mina föräldrar och syster
och vi ägnade oss åt en av mina favoritsysslor, att äta ;)




Sanna var så snäll och bakade kladdkaka till mig och så fick jag en socker
kaka på köpet ;)
Och ja det var jättegott :D




Någon dag senare väntade vi besök av sotaren. Eftersom jag var på
övervåningen och hade tv på så tittade jag ut ibland så jag inte missade
honom, och plötsligt fick jag oväntat besök om man säger så :D




Lisen och jag skyndade oss ner och tittade genom köksfönstret och såg
då att hans/hennes kompis också hade dykt upp :D




Och Lisen är i full fart hela dagarna, för någon vecka sen så fick hon tag
i en sax och vips fick hon en ny frisyr :O
Finns inte mycket hår kvar i den pannan men är man så söt som Lisen så
kvittar det ju :D

Kommentarer
Postat av: TuvaLiten

Grattis i efterskott!!

Postat av: malin

Grattsi i efterskott!

Himmel vad du har blivit smal och vad du ser ung ut!

Hur gammal är du igentligen?

Nästan så man kan ta dig och Sanna för systrar.

Glad Påsk!

2010-04-01 @ 22:53:21
URL: http://pillris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0