Lite alllt möjligt...



Nu när Lisen var sjuk så hittade jag en jättefin klänning som hon skulle
ha till julen, tyvärr upptäckte hon den med det samma jag kom hem och
bestämde sig för att prova den ;) Vilket hon har gjort några gånger om
man säger så ;) Men håll med om att hon är söt iaf :D




Hon fick ju ta tavegyl i några dagar o det var kanske inte det allra
godaste men hon var jätteduktig och det gick jättebra, klart att hon
fick en glass efteråt med ;)




Och så har jag varit av och handlat med lite, två jättefina ljusstakar,
jag som älskar ljus, bättre kan det ju inte bli :D





Sen kladdade jag lite med en bild jag tog ikväll, här kan man tala om att det
har tagit sig typ haha ;)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hon är ju så himla söt den där lilla Lisen. Och en jättefin klänning!! Såna där golvljusstakar vill jag också ha! Jag har fortfarande inte hunnit svara på ditt mail, men ha tålamod, snart kommer ett långt svar, jag lovar!

2009-11-28 @ 21:57:15
URL: http://http;//noreasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0