Halloween :)



Lite sent jag vet ;) Men bättre sent än aldrig :) Oturligt nog så glömde jag
och ta på vår gravplats på altanen, mycket kusligt och stämningsfullt ;)
Men man kan ju inte minnas allt haha ;) Här är iaf Lisen och Angelica :)
Lisen hade en jättefin skelettdräkt men föredrog det lite mer avklädda.
Angelica är som synes häxa.



Vi äter alltid taco på halloween. Gott :) Och här sitter min rara syster :)



Alex :) Dock ej utklädd ;)



och så ännu en häxa ;)



Men den här typen höll på och skrämma slag på stackars Lisen och det
förstår man ju haha ;) Själv kände jag mig lite chockad, visste inte att
jag hade ett sådant hmm mindre vacker barn haha ;) Hon kan väl aldrig
vara lik mig hoppas jag haha ;) Tyvärr hann Anton ta av sig sin dräkt
innan jag hann ta ett kort, men så mycket kan jag säga, han var inte
speciellt vacker han heller hihi ;)



Jag och Sanna :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj vilka otäcka familjemedlemmar du har ;-)

2009-11-12 @ 10:36:23
Postat av: Nettan

verkar som ni hade en härlig Halloween ialla fall. :)

2009-11-12 @ 17:41:07
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/
Postat av: malin

Härliga bilder :)



Och bilden på dig och Sanna är så fin.

Ni är så lika!

Ärligt talat skulle ni kunna tas för systrar.

2009-11-24 @ 18:14:32
URL: http://pillris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0