Prosit...

  Angelica har varit dålig med feber, halsvärk, värk i kroppen och hosta i över en vecka och härom dagen så hade hon lyckats smitta mig så igår låg jag däckad i feber och hemsk halsvärk. Så det var verkligen synd om mig ;) Men det var iaf rätt trevligt o få tillbringa en dag i sängen framför tv:n och t.o.m få mat serverad :) På kvällen tittade jag och Anton på scary movie 4 tillsammans och hade det mysigt. Han tyckte att det var toppen att jag var sjuk så att vi kunde ägna oss åt varandra och så sa han att det var så bra när jag var liggande sjuk för då visste han var jag var någonstans, rätt kul eftersom jag nästan alltid är hemma haha :) Skulle varit i skolan med igår och gjort matteprov men det blev inget av det heller, fast nu har jag ju några dagar till och öva på så det är ju bra ;) För övrigt så har jag fått ett sådant sug efter o göra om lite här hemma, inget stort som o tapetsera eller så men köpa lite nytt och efter ett besök i en jättemysig affär så blev det ju inte bättre iaf ;) Hittade t.ex jättefina ljusstakar, i silverfärg som var runt en meter höga som ska stå på golvet som jag bara är så sugen på och köpa :) Hmm man skulle kanske önska sig sådana i julklapp? Nej nu ska jag vila mig en stund ;) Jag är ju trots allt sjuk.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Äntligen tillbaka i bloggvärlden, det var på tiden! ;) Höga silverljusstakar låter fint, Max slog sönder en av mina idag, snyft snyft. Det är ju snart jul så du bara MÅSTE ju börja planera för ljus och sånt, helt rätt! ;) ;)

2009-11-10 @ 15:53:40
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Anna B

Ibland kan det faktiskt vara riktigt mysigt att bli sjuk. Du erkar ju ha utnyttjat tiden på helt rätt sätt!

Krya på dig.

2009-11-11 @ 08:27:00
URL: http://mittoperfektaliv.blogspot.com/
Postat av: Annika

Krya på dig!

2009-11-11 @ 10:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0