Lisen firar lite i förskott.



Här kan man tro att det bara är en bild på min tvätt och på sätt och vis är
det väl rätt  men bak tvätten finns något annat....





Lisen :)



På onsdag fyller min lilla Alicia 2 år och hon som föddes så gott som igår....
Mormor, morfar och syster har fått förhinder den dagen så dom var här och
grattade ikväll istället. Jag hade bakat pizza som vi åt.



Spännande , spännande....Det är ju bra att ha en storasyster som kan
hjälpa till också :)




Böcker, cd-skiva och en Bamse kofta och så pengar till en ny vårjacka, ja
men det blev ju bra :) 

Kommentarer
Postat av: TuvaLiten

Ja man ska fira i dagarna tre när det är kalas:) men inte fyller väl Lisen 2, då måste det ju betyda att min bebis snart oxå blir en liten trotsig 2-åring och det kan jag väl aldrig tro;-) hon låg ju i magen nyss...



Blir galen på min blogglista, varför uppdaterar den aldrig när du skrivit ett nytt inlägg? Grrr,tänk om jag missar att du bloggat, hela dan förstörd ;o)

Postat av: Ulrika

Perfekt med extra firande ju! Och då blir det ju två tårtor också! Vad söt klänningen är som hon har på sig när hon sitter bakom tvätten...!

2009-03-22 @ 13:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0