Fredag den 13



Otursdag blev det för Angelica idag, jag vet inte om hon har råkat ut för influensan, hon har iaf hög feber och värk i hela kroppen :(  Stackars henne, tror knappast att hon mår bättre imorgon för hon var verkligen dålig. Fast sen ska man inte klaga, vi har faktiskt varit rätt förskonade från sjukdomar i vinter, lite småkrämpor men ingen så där riktigt jobbigt.

Lilla Lisen har också haft lite otur, hon gick in i en vägg och råkade samtidigt bita sig i läppen och trots att hon satt mellan mig och mannen när vi åt så råkade hon ramla ner och slå sig igen, kvällen avslutades med att hon halkade och slog sig på lilla rumpan. Fast emellan alla olyckor så har hon varit på bra humör, hon började surna till lite när jag skulle diska men sen satte hon sig med ett pussel istället. Jag tror att hon hatar diskbänken mycket mer än vad jag gör :)

Kvällen har vi annars ägnat åt diverse skönhetsvård. Antons hår har vi kört av med trimmern, jag har trimmat mannen ;) och mannen har tonat Alexandras hår. Vi trodde att det bara skulle bli lite mörkare men det blev typ svart :)  Fast det är ju alltid kul med lite förändringar :)

Själv har jag inget emot fredag den 13:de. Min söta snälla Anton är född den dagen, så ibland kan det vara en lyckodag också :)

Kommentarer
Postat av: TuvaLiten

Oj då,hoppas Angelica kryar på sig snabbt, nån flunsa får inte hälsa på i er familj "bestämmer". Här tog Tuvan lördag den 14:e som otursdag, snurrade sig yr med brorsan och stöp sen rätt ner i golvet med ansiktet före:( svullen och röd näsa och värsta ank-läppen fick hon, livets första näsblod:( Men det hindrade ju förstås inte henne från att snabbt återuppta snurrleken, skam den som ger sig;-)

Postat av: Annika

Hej hur går det med alla sjukdomar? Tänkte höra med dig, vilken stl har Angelica på kläder? Johanna har haft storrensning i sin garderob och lagt ut dem på Blocket. Kanske är något ni är intresserade av? I så fall har jag bilder att skicka.

2009-03-15 @ 16:01:31
Postat av: Ulrica

Annika: Runt 132 tror jag, var ett tag sen jag köpte till henne sist. Ja, skicka du bilder eller ska jag kolla blocket, var i så fall?

2009-03-15 @ 16:42:48
Postat av: Annika

Jag kan skicka bilder på det jag har i stl 134 och 140. Har ju större oxå men det blir kanske för stort. Hur var din mailadress igen?

2009-03-15 @ 17:28:32
Postat av: Ulrica

Jeans och liknande använder hon inte, bara byxor med resår, men kjolar och tröjor o allt. Kollade precis på blocket, det var många fina kläder. Synd att hon är sjuk, annars hade vi ju kört upp och provat, hon är feberfri idag men hostar så det blir ingen skola imorgon. [email protected]

2009-03-15 @ 17:40:50
Postat av: Annika

Tur att hon börjar piggna till. Här har de lovdag i morgon så det blir sovmorgon, jag börjar inte förrän tolv. Har mailat bilderna till dig.

2009-03-15 @ 18:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0