Söndagen...



Igår kom jag inte ut på bloggen av någon anledning så gårdagens bilder får
jag lägga ut idag istället. Vi fräschade upp altanen lite igår, brukar behövas
varje vår, fast i år ligger vi lite efter, men bättre sent än aldrig...
Vi hade ett gammal skåp som stod där och tog plats, nu fick mannen ta ut
det i sin bod istället men först var vi noga med att tömma skåpet ordentligt,
så vi inte glömde något i det ;)



och så fick vi besök av farbror Stig :)  Alla barnen blev jätteglada :)



Angelica och Alicia badar i poolen :)



Finaste Lisen :)



Middagen intogs såklart på altanen :) och så vill jag bara säga:

Ett jättestort grattis till TUVALIE som fyller 2 år idag :) Har redan sett att
hon festat loss ordentligt ;)  Försökte kommentera igår igen (skam den
som ger sig ;) men tyvärr gick det inte..men vem vet, en dag kanske det
funkar igen :) Nu ska vi av och promenera lite innan det är sängdags :) 

Kommentarer
Postat av: TuvaLiten

Hallå där! Tuvan tackar för grattiset ;O) Nu har jag ändrat och donat lite i bloggen, kanske att den funkar bättre nu. Lyckades i alla fall få en kommentar från en som oxå haft problem med min blogg. Så om du vågar riskera att få starta om din dator så får du gärna testa att lämna en kommentar idag ;O) Håller tummarna för att det ska fungera nu!!!



Härlig bild på finaste Lisen :O)

Postat av: Anna B

Härliga sommarbilder!

2009-06-30 @ 09:38:09
URL: http://mittoperfektaliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0