Skolavslutning....



var det idag och tyvärr var kameran hemma i säkert förvar på köksbordet så
det får bli en bild på Anton bara som jag tog igår. Mormor passade Lisen så
att mannen och jag fick sitta i lugn och ro i kyrkan, skönt :)




Idag hände det något som gjorde att jag var tvungen att ta en bild, önskemålet för
dagen var pizza till middag och medan jag höll på med det så börjar mannen att
diska, vilket kanske händer en gång vartannat år :) Han tyckte att vi genast skulle
köpa oss en diskmaskin, vilket vi  kanske gör längre fram. Fast håll med om att
han passar vid diskbänken ;)



Jag har bakat jordgubbstårta med idag som vi åt ikväll, mormor o morfar var här
också och fikade. Lisen gillar mormor o morfar men jag tror att morfar ligger bäst till,
Lisen tar alltid honom i handen och ska visa honom sina leksaker så de sista gångerna
han har varit här så har han fått tillbringa all tid med Lisen och när de skulle köra hem
ikväll så sa hon bara nej, nej och skulle visa honom mer saker :)

Kommentarer
Postat av: supermom

Fina bilder! Visst passar mannen din vid diskbänken...jag tycker att alla karlar passar alldeles förträffligt där!



Oops nu ser jag den igen... likheten... tre generationer... mormor,mamma och dotter!

2009-06-13 @ 09:55:25
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Anna B

Det där med diskmaskin ja, det har inte vi heller, men vi får det när vi flyttar. Det är typ det enda husliga, förutom matlagning, som min ägnar sig åt, så jag udrar vilken han ska ta tag i nu. För han inbillar sig väl inte att han liksom bara slipper en?

2009-06-13 @ 09:56:26
URL: http://mittoperfektaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0