Mest Lisen...



Lisen skulle leka i grushögen och då tänkte jag att foppatofflorna kunde passa bra,
det är ju små hål i dem så att all jorden kan rinna ut. Men tyvärr tänkte inte jag och Lisen
på samma sätt utan hon hade sådant jobb med att tömma skorna om och om igen så
hon glömde bort att leka. Fast o andra sidan så kanske man kan kalla det för en skotömmarlek ;)




Sen skulle vi in och ordna något att äta, jag fick hjälp av Lisen och försökte få henne att
titta upp så att jag kunde få en fin bild på min lilla hjälpreda....



men det slutade med att jag fick skäll istället: Låt bebin vara!!!



Nåja, pannkakorna blev goda iaf :)



Alexandra plockade in några lupiner :)



och så fick hon ett fint halsband av Alex, gulligt :)

Kommentarer
Postat av: supermom

Vackra lupiner!

2009-06-18 @ 20:35:42
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, Max har exakt samma problem med sina foppaskor, han tömmer och tömmer och tillslut slänger han av sig till "barfotarna" istället. Och han tittar lika ilsket på mig som din Bebi när man ber honom titta upp från bakandet. Så underbart söt hon är när hon är lite ilsken! Och du - chokladkakorna blev jättegoda! :)

2009-06-18 @ 21:38:43
Postat av: Anna B

Haha, vilken min :) Gullig pannkakasbagare. Såna där problem med skorna har mina med, när man tänker att det är smart med hål.

2009-06-19 @ 13:18:31
URL: http://mittoperfektaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0