Glad midsommar :)



Idag har jag varit på hugget med kameran :)  Här håller Alicia på och försöker
väcka Angelica, det var bara Alicias arm som syntes så jag frågade henne:
Har inte Angelica något ansikte idag?



Jo, där svarade hon då. En stund senare var Angelica vaken ;)



Sen skulle alla sjusovare äta frukost (jag, mannen o Alicia hade redan ätit) och
då bad de Lisen hämta bröd, vilket hon gjorde med besked :)



Alexandra o Lisen :) Speciellt till Alex, lägg märke till var Alexandra har händerna ;)



Och så ett tips till alla som vill ha "rumsrena" barn :)  Sätt dem vid datorn och
låt dem titta på alla "sluta med blöja filmer". Här tittar Lisen på: Hejdå min bajskorv :)
No problems säger Lisen, det där fattar jag redan :)




På väg till mormor och morfar på midsommar firande :) Kolla in vintermössan!



Lisen och mormor :)



Min mammas goda mat :)



Lisen och morfar tittar i fotoalbum :) Tog andra bilder också men de visar jag
inte, men kan säga att vi skrattade så hälften fick kramp ;)



Min man planerar för fredagskvällen, tror inte att han tänker titta på tv....




och så den goda tårtan :)  Vi körde hem mätta och glada. Hoppas att alla får
en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja det behövdes nästan vintermössa idag sånt väder som det varit. Önskar er oxå en trevlig midsommar.

2009-06-19 @ 21:20:14
Postat av: Ulrica

Tack :) Hoppas att ni också har haft en trevlig dag :) Förresten, har ni satt upp poolen ännu?

2009-06-19 @ 22:27:43
URL: http://mamaauroras.blogg.se/
Postat av: Alex

Hoppas ni haft en trevlig misdsommar:) Söta de två var tesammans:) Hon verkar gilla halsbandet iaf:) Ville ge henne nått som hon skulle minnas!;) Ha det bra kram Alex:)

2009-06-19 @ 23:41:53
Postat av: Annika

Jajamensan, den har varit uppe några veckor, men det har inte varit många dopp i den ännu.

2009-06-20 @ 09:11:34
Postat av: Ulrica

Alex, jodå hon gillar verkligen halsbandet, hon har det på sig hela tiden :) Det var jättefint.Hoppas att du också hade en trevlig midsommar :) Kram från svärmor ;)



Annika, jag har inte bestämt ännu om vi ska köpa en pool också, vattnet är ju lite kallt så då vill jag köpa något till också så vattnet blir varmare o då blir det ju dyrare och jag blir lite snål :)

2009-06-20 @ 10:52:57
Postat av: Annika

Fast den värms upp rätt snabbt om bara solen står på hela tiden. Tilda och Victor badade direkt när vi tappat upp, med KALLVATTEN. Det var säkert inte mer än tolv grader eller nåt. Fast de kom upp rätt snabbt;-)

2009-06-20 @ 11:14:53
Postat av: Ulrica

Usch, då det låter kallt!!! Jag vill ha varmt vatten annars står jag nog över. Kanske jag ska köpa en balja och sitta med fötterna i bara? :)Kan ju alltid öva på tåsimning :)

2009-06-20 @ 11:19:55
URL: http://mamaauroras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0