Ulrika förlåt ! ;)

Jag ska skärpa mig, jag lovar :) Men de förbaskade grönsakerna tar kål på mig :(  Fast en snabb uppdatering kan jag ju fixa iaf ;)  Igår körde vi jord i skottkärran och rensade i rabatter o städade lite i trädgården, det är väl det mest spännande som har hänt här :) Annars har det inte hänt ett dugg.  Min underbara svärson kommer ner hit om några dagar :) Ska bli så trevligt att se dig igen puppyeye! ;)
Jaha, allt lät ju jättebra men de sista två meningarna skrev faktiskt Sanna och låtsades att hon var jag. :) Jag vet inte riktigt vad hon har drabbats av för hon är helt hjärntvättad ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag kanske ska skicka in en tromb eller jordbävning som förstör hela farmen så det blir lite skrivet här ;-) Kan man inte "hacka" sig in på Facebook?? Så kanske jag oxå kommer ikapp :-P

2009-07-21 @ 13:29:17
Postat av: Ulrica

Nej, snälla Annika gör inte det :( Du vill väl inte att jag blir ledsen? :( Det behöver du inte ha jobb med, här kommer lösenordet: gummianka59 ;)

2009-07-21 @ 14:21:19
URL: http://mamaauroras.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack för uppdateringen men var är bilderna?? ;) Äh, jag vet hur det är, sommar och massa annat att göra än att uppdatera, jag är ju likadan... Men ändå!! ;)

2009-07-25 @ 19:57:24
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: malin

Men, jag som inte fattar nånting av den där farmen !

2009-07-26 @ 20:35:21
URL: http://pillris.blogg.se/
Postat av: TuvaLiten

HALLÅÅÅÅÅÅ!!! Du har väl inte hamnat under nån skottkärra, eller halkat på en rutten pumpa? ;O)



Hoppas ni har en trevlig sommar, här har jag drygt en vecka kvar av semestern sen börjar allvaret igen...för ett tag...;O)fundera på den du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0