Var uppe på vinden och hämtade



Angelicas tält och tunnel, perfekt till Lisen nu då, och till andra barnsliga
personer ;) Satt i lugn och ro framför datorn härom kvällen, Angelica och
Lisen lekte lugnt och fint i Angelicas rum som ligger på nedervåningen,
plötsligt hörs världens smäll och duns bakom mig i trappan och så hör jag
bara : AJ; AJ och diverse stönande. Hjärtat flyger upp i halsgropen när jag
ser tunneln ligga nedan för trappan med något stort i. När hjärnan börjar
fungera igen så hör jag ju att det är Anton som stönar och då kommer ju
frågan : brukar 13 åringar trilla ner för trappor insnodda i tunnlar? Rätt
ovanligt, va? Jodå, vem står inte och fnissar bak trappkrönet? Anton, så klart!

Kommentarer
Postat av: sivan

Vad hade han satt i tunneln då? Jag har en skojare här hemma jag med! Och han älskar pracitcal jokes. Jag tyckte Antons skämt var ganska lyckat faktiskt :)

2009-01-26 @ 19:04:43
URL: http://eirenes.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Jo, han har humor den grabben :)Har ingen aning om vad han hade stoppat i tunneln...men det var inget mänskligt iaf :)

2009-01-26 @ 21:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0