Lite skryt :)

Idag har jag varit så duktig, började med att städa badrummet, diskat, fixat lite med blommor, dammat, dammsugit, ringt  o mailat, tvättat, hängt tvätt och där la jag in lite gympa med ,för Lisen kastade alla trosor, kalsonger och strumpor på golvet så det blev lite extra rörelser för mig. Tack för det Lisen :). Hon är bara så söt nu, först frågade hon efter pappa, ja, sa jag tycker du om honom ? Ja, sa hon MYCKET! Jag visste inte ens att hon kunde det ordet, sen åt vi frukost och hon hade en mer burk som stod på bordet, då tittar hon frågande på mig och säger dricka? Ja, sa jag, då tar hon den, klappar mig på handen och säger tack mamma. Suck, jag tror jag är kär :). Just nu sover hon middag och jag har läst samhällskunskap och matte, för nu är jag inte bara mamma utan student också ;). Sen får tiden utvisa om jag blir något klokare. Fast jag läser på distans, jag måste ju passa min lilla Lis också och hon går först. Nu har Anton kommit hem med Angelica och sen gick han hem till en kompis. Han är så söt, jag fick både pussar och kramar framför kompisen och kompisen blev nog inspirerad för han tog tag i Angelica och började krama henne också :). Nu är det dags för Angelicas läxor med innan Lisen vaknar.

Kommentarer
Postat av: TuvaLiten

Phu, man blir ju nästan andfådd ;) Kan tyvärr inte säga att jag varit lika flitig, eländiga hosta/feber/värk-i-kroppen- sjukan vill inte släppa taget om varken Tuvis eller mamman :(



Men vad duktig Lisen är på att prata! Här är det fortfarande bara mamma, pappa, tuttä och glass som hörs och ett och annat bläbble (äpple)

Postat av: Annika

Oj har du börjat plugga? Vad läser du då för något? Måste vara perfekt att läsa på distans då kan du ju göra det när du har tid över.

2009-01-12 @ 18:51:21
Postat av: Ulrica

Stackars Tuvis och mamma, hoppas att ni snart mår bättre!



Annika, läser ma, eng, sv o samhällskunskap, tänkte försöka pigga upp hjäncellerna. Jag läser när Lisen sover, än går det bra(efter typ 4 dagar haha). Men har nog varit på skolan minst 8 gånger redan så det blir rätt mycket körande ändå.

2009-01-13 @ 08:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0