4 saker.....

4 av mina favorit program:

-Förlossningskliniken
-Inredningsprogram
-Det som råkar vara på tv:n när jag somnar Lisen, det är faktiskt enda gången jag ser på tv :n

4 saker jag gjorde i går:

- Städade
- Bloggade
- Lagade mat
- Diskade

4 saker jag ser fram emot:

- Att få ett badrum så att jag kan få bada, duscha är inte så jättemysigt
- Att göra vid i matrummet
- Att få pussa Alicia
- Att det blir helg, alla är hemma :)

4 favoritrestauranger:

- Ja, det gick ju snabbt, äter aldrig på restaurang, det blir McDonalds kanske 4 gånger per år. 


4 saker på min önskelista:

- Badkar
- Något slags skåp/skafferi till köket så jag slipper se alla mjölpaket och deras kompisar
- En båt till sjön här i närheten så vi kan ut och ro och fiska till sommaren
- Bebis. Alla sätt är tillåtna att försöka övertala mannen - utom våldtäkt




Hittade denna utmaningen inne hos Sivan. Säger som hon: alla som vill får nappa på :)


Kommentarer
Postat av: TuvaLiten

Verkar som om vi har samma TV-smak då, sitter och lipar framför Förlossningsakuten varje gång, å gubben bara fnyser och tycker att jag är knäpp ;-)

Vad det gäller din önskelista, skulle du komma på ett övertalningssätt så får du gärna dela med dig. Mer bebisar åt folket!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0