2008

Tänkte att det kunde vara roligt att minnas vad som var trevligast o otrevligast under 2008. Tyvärr är minnet bra men kort så jag får se vad jag kommer ihåg ;).

                                                             ÅRETS BOTTENNAPP

                                * Anton bröt handleden och fick gå med gips par veckor. 

                                * Angelica fick varbildning och drog ut en tand. Eftersom hon har 
                                  tandläkarskräck så fick hon lugnande och det gick bra, hon blev t.o.m
                                  lite arg på tandläkaren att det gick så snabbt, tack o lov var tandläkaren
                                  trött och ville gå hem så det blev bara en utdragen tand trots allt ;)

                                * Vattkoppar. Ingen höjdare, Angelica fick det först och en sjukling går ju
                                   rätt bra, jobbigare blev det när Alicia, Anton, Alexandra och jag fick det
                                   inom 48 timmar. Mannen fick stanna hemma från jobbet och passa oss
                                   en hel vecka.

                                 * Trappfallet. Jag och trappor är ingen bra kombination, har trillat både här och där.
                                    Samma dag 3 av barnen fick vattkoppar skulle Angelica på klassresa och jag hade
                                    full packning och skulle ÄNDÅ så klart haspa grinden vilket inte gick så bra, jag trampade
                                    snett och blev helt blåslagen, armar , bröst , rumpa, höft och ben, hela högerlåret var blått
                                    ända ner till knät och senast iförrgår värkte det ännu och konstigt nog syns blåmärket
                                    ett halvår senare.

                                                  ÅRETS HÖJDPUNKTER

                                   * Ölandsresan i somras var bara så rolig. Har inte varit där på många år och
                                      allt bara stämde, fint väder, alla friska o glada, mina föräldrar var med och åkte
                                      karuseller, acc i bilen funkade otroligt nog i bilen både dit och hem och Alicia
                                      som hatar att åka bil var tyst både dit och hem, som mannen sa dagen efter
                                      när acc var trasig igen och Alicia skrek så fort vi satte henne i bilen, jag börjar
                                      nog tro på gud :).

                                     * Ny tvättmaskin, kanske inte så roligt men nödvändigt :) 

                                     * Julafton, blev en toppen dag!

                                     * Alla dagar alla varit friska och krya. 

                                     * Bloggen,  det här var ju riktigt kul :)

Och nu märkte jag precis att här var oroväckande tyst... så det är nog dags att leta upp alla och se vad dom hittar på.

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0