Livet är grymt!



Här är jag och där inne är sågen och spikarna och hammaren.....

Kommentarer
Postat av: TuvaLiten

Ny look på bloggen, tjusigt!! Nej jag har tyvärr ingen overlockmaskin, syr på ett gammalt ras från makens mormor! men visst skulle det bli snyggare och bättre med en overlock. Sladdervelouren på jysk har jag använt till julgardiner, dukar och kuddfodral till Tuvans myshörna, men jag tycker den är jättesvår att sy i, alldeles för tunn och elastisk. Nu är i alla fall Flodisarna tvättade så vi får se om jag klarar att vänta:)

Skönt att se att ni inte är sysslolösa:) i helgen blir det tapetsering, vore skönt att få köket klart!

Postat av: Botti

Men vad elakt att hon inte får ha alla de roliga sakerna!!! fniss



Gillade när din blogg blev kapad! Lite kul!!! hahaha



Vår fint har du gjort här oxå! Kul!



Kram

/B

2009-02-13 @ 09:29:09
URL: http://www.bottimedmera.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0