Tågstationer o senap ;)



Förra måndagen kom Alex ner igen till sanna, så vi fick se mera tåg ;) Lite kul
eftersom vi, före denna sommaren knappt sett en tågstation haha ;)



Denna tillhör en av de finare tycker jag :)

Sen har ju några undrat om senapen o vad den är bra till så här kommer det

spännande svaret : senap + bröstvårta = urk, usch o fy ;) och så förklarar man

för det stackars barnet att nu mår inte nämnda kroppsdel så värst bra ;)
Lisen tllhör den typen som inte hade slutat frivilligt o hade hon fått bestämt
så kunde det nog blivit både ett o två år till, jag har ju gjort några halvhjärtade
försök emellanåt men det är svårt o så har man tänkt jaja, ett sutt till då ;) men
nu gick det hur bra som helst, ett smakprov o sen ville hon inte vid det längre
och nu sover både hon o jag bättre :) Fast ett annat barn som jag provade på,
slickade bara väck det o fortsatte glad i hågen så det funkar ju inte på alla ;)


Kommentarer
Postat av: TuvaLiten

Vad skönt att det gick så bra med senap ;O) Här hade jag satt 2 år som stopp, så veckan innan hennes födelsedag började jag neka Tuvis tutten. Faktiskt gick det över förväntan, det räkte med att säga att mamma hade aj aj så nöjde hon sig med att bara lägga kinden emot. Nu, 2 mån senare, pratar hon fortfarande om tutten, säger - "Tutta näe" och så lägger hon huvudet på sned mot mig:O)Antar att det kommer ta ett bra tag för henne att glömma bort det helt.

Postat av: supermom

Kanske jag också borde ta till senapen... ;)

2009-08-25 @ 10:00:46
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0