Strålande sol



har vi haft i några dagar nu, jätteskönt :) Fast idag är det lite svalare o så har
det åskat så till o med jag, som inte är ett dugg åskrädd, hoppade till ;).
Mannen var av ett ärende så jag o Sanna bestämde oss för att gå och möta
honom, vi var båda nyduschade o fina ;) , fast sen fick Sanna för sig att jag
VERKLIGEN skulle motioneras så hon satte en jäkla fart med mig i släptåg,
ibland fick jag faktiskt springa för att hänga med o så hade hon vattenflaskan
med så jag fick inget att dricka förren jag kommit till ett visst ställe :/ Hmm,
nåja, jag ska inte tjura, det kanske visar sig på vågen imorgon om jag har tur :)
Tyvärr var vi inte så rena o fräscha när vi kom hem utan mer åt det svettiga hållet ;)



Åh, så min lilla Lisen :) Har äntligen slutat o amma, de sista månaderna

har det inte varit så roligt o jag har känt att nu är det nog dags att lägga ner

det här, har gjort några halvhjärtade försök men inte klarat att stå emot allt

gråt o skrik :( Men nu, när mannen hade semester så lyckades det faktiskt,

tack vare mycket senap om jag ska vara ärlig ;) Så för tre nätter sen så var

det slut, första natten vaknade hon två gånger o skrek men jag hade räddningen,

alltså senapstuben ;) till hands, natten efter var det en gång o inatt en gång, fast

utan senap ;) så det tar sig :) kanske i natt hon sover en hel natt för första gången :)

Tanken känns inte helt fel iaf, sova är sköööönt :)


Annars var hon så rar igår kväll när vi körde en runda, hon sa att hon skulle åka

hem o då sa mannen till henne, vi är på hemväg! Hon tittade ut genom fönstret

o sa: Nej, det är vi inte alls! Kör hem nu!
Lite senare när vi spelade en sång, som var med på eurovision song contest 09
så sa hon :Alex sjunger copycat, vi hade spelat den några gånger i bilen o hon
hade hört att han sjung med ;)
Och så berättade hon att hon snart skulle börja i skolan o sen sa hon: stackars
mamma o pappa då ;)


Kommentarer
Postat av: Sivan

Åh grattis till slutammat! Senap? Vem äter senap =) hur gör man då?

Jag tror inte jag klarar av senapskur om det är vad jag tror. Fast....jag är rätt rådlös själv ska jag säga...hm hm.

Kul att hitta hit igen!!!!!

/Siv med åtta troll

2009-08-13 @ 11:52:19
URL: http://meromoss.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0