Skärpning!



Vet inte riktigt vad jag har sysslat med, bloggat har jag inte gjort iaf men nu
ska jag försöka skärpa till mig lite :) Har massor av bilder liggande här nu
så det får bli "gamla" bilder ett tag framöver :) Härom kvällen var vi av o fiskade,
det gick väl så där = mindre bra men roligt var det iaf. Fast Lisen o jag var ute
o gick under tiden istället och det var roligt det också :)



Lisen hittade en liten blomma som hon plockade :)



Igår åkte Alex hem efter att ha varit här i två veckor. Alla saknar honom och
imorse skulle Lisen äta flingor till frukost, det var inte så mycket kvar så
Lisen gav mig påsen o sa: måste spara flingor till Alex. Hon hade glömt
att han hade åkt hem :(



Alex :)



Det kändes lite tråkigt sen igår så vi bestämde oss för att köra av och köpa
sparkcyklar till Angelica o Lisen. De blev glada o är redan ute o kör idag också :)
Sanna o jag roade oss med att köpa smink, sådant piggar alltid upp ;)




Hittade läppglans som skulle ge oss fina läppar, inte vet jag om det hjälpte
men kul var det iaf :)



Jag. Nu ska vi gå ut och sätta oss på altanen, solen skiner o det är gött ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Det var på tiden, har kollat här varje dag ;-) Då är Alexandra deppig nu då? Han får flytta ner här i stället.

2009-08-07 @ 12:25:05
Postat av: Ulrika

Men WHAT, ett blogginlägg?!! Blir inte grönsakerna dåliga nu? Hehehe. Fin pojk, den där Alex. Och det är sanslöst hur lika dina döttrar är dig och varandra!! Men det gör ju inget när ni är fina allihop. :)

2009-08-07 @ 17:04:18
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Alex

Det var så roligt att få vara hos er så länge som det blev. Är lite ledsamt att inte vara kvar där nere längre :/ Ni är så trevliga och snälla och vi hade det roligt med Yatzyn och allt annat :) Hoppas vi alla träffas snart igen :) Kram Alex.

2009-08-07 @ 21:04:36
Postat av: Carola m 7

Ahh ÄNTLIGEN!!!

Jag vill ha minst ett inlägg om dagen från dig from nu! Har saknat dig ju:)

2009-08-07 @ 23:15:28
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/
Postat av: supermom

Kul att få läsa lite igen! Vad snygga ni är på bilderna :)

2009-08-08 @ 16:56:11
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0