Skolbesök och shopping

Idag var mannen pappaledig så då passade jag på och följde med Angelica till skolan. Det var jätteroligt och mysigt att ha lite egentid med henne, även om vi inte precis var ensamma i ett fullt klassrum :)  När det var dags att gå hem träffade jag på Anton och fick vara med och spela rundpingis och gick faktiskt till final, jag vann inte men kom god tvåa.





Sen passade jag på och tog en utrensning bland Angelicas kläder, en del in i skåpet, en hög som jag sparar till Alicia och så kastade jag lite också. Som synes fick jag hjälp och allt passade BEBIN och hon gillade inte att jag kastade kläder så det fick jag göra i smyg. Här har hon Angelicas skor och en tröja fram och bak. Mammas goding :)





Jag var ju på Lindex härom dagen och då passade jag på och tittade efter nya jackor till Angelica och Alicia. Fast jag var lite osäker på om det inte fanns finare på ett annat ställe och så vill jag gärna ha så lika som möjligt, jag tycker att det är så gulligt. Vi körde iaf först till ställe nr 2 och blev lite besviken, vi hittade bara ett par byxor till Angelica och fick ändå köra till Lindex och köpa jackorna. Hade jag köpt de första gången jag var där så hade vi sparat åtta mil i bilen och kunnat vara ute i det fina vädret istället. Nåja, det var en trevlig biltur iaf, det var allsång i baksätet och till och med Alicia sjung och var som ett solsken hela vägen. När vi närmade oss hemmet sa jag till mannen : Åh vad någon har varit tyst och snäll idag (och menade naturligtvis Alicia ). Mannen svarade : Ja, men det brukar jag ju vara =)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jättefina jackor!



2009-04-04 @ 10:06:31
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/
Postat av: TuvaLiten

Oh vad snygga tjejerna kommer bli! Här blev det panikutryckning till skoaffären igår, Tuvis behövde nya gympadojjor. Det var visst inte läge för vinterstövlar, kängor eller gummistövlar längre, jisses vilket underbart väder det blivit :o) lagom tills jag började jobba :o(

Postat av: malin

Vilka snygga jackor!

Mina tvillingar s

ka få gympa skor i morgon och sina höst/vår jackor kunde de ha samma som i höstas.

Liite trist, men bra på sätt och vis.

Men svart och rött är ju mindre kul på våren än på hösten...

2009-04-05 @ 20:44:21
URL: http://pillris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0