Fredagskväll

Ikväll, fast det är fredag, blir det tidigt i säng, sista två månader är dom nätter vi sovit bra lätt räknade, det har varit förkylningar, tänder och allt möjligt så nu är vi rätt trötta. Inatt vaknade Alicia först vid 12, precis när man somnat till, sov en stund till och vid 3-tiden i morse vaknade hon igen och gallskrek, inatt var det lite problem med magen men vad det var natten innan har jag faktiskt ingen aning om. Hon sover bredvid mig och vi har stjärnan tänd i fönstret om nätterna ifall hon drömmer, ibland får man ju bara gissa vad det kan vara. Desto gladare har hon iaf blivit de två sista dagarna, idag hjälpte hon mig att vika in de nytvättade handdukarna, de såg mer ut som knöliga bollar när vi la in dom i skåpet, men det gör ju inte så mycket .

Igår när jag och sonen kramades, vi är mycket för kramar, så blev hon så svartsjuk, jamen sa Anton det är ju min mamma med, nej, nej sa hon och lät helt förtvivlad. Hur söta är dom inte ibland ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0