Vad man kan hitta i skåp

MySpace and Orkut Angel Glitter Graphic - 8

Idag råkade jag ut för något nytt, skulle ta ner en mugg ur skåpet och man tar ju nästan för givet att muggar som står
uppe i skåp är tomma men inte detta såklart. Inte vet jag vem men någon hade ställt upp en full mugg med äppeljuice
och när stackars oskyldiga jag valde just den muggen så fick jag en ofrivillig dusch. Kommer och tänka på en gång när vi hade haft mina föräldrar på middag och ätit porterstek, det blev mat över som vi tänkt ha dagen efter fast konstigt nog var såsen spårlöst försvunnen, eftersom min mamma och jag hade hjälpts åt i köket så tänkte jag att hon nog råkat hälla ut den och sen glömdes mysteriet med såsen bort. Någon vecka senare skulle jag ta ut en gryta ur grytskåpet och gissa vad som fanns i den? Portersåsen så klart, fast i lite sämre skick. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0