Dagen har varit trevlig...

först var föräldrarna här på middag, biffar med lök, gräddsås, potatis och mamma o jag åt stekt fläsk till istället. Jättegott men tyvärr tycker inte mannen om det så vi har det ytterst sällan. Efter den stadiga middagen gick vi en välbehövd runda på runt en timme, det låg runt någon minusgrader men det var faktiskt jätteskönt. På eftermiddagen dök  föräldrar o syster upp igen och då fortsatte vi kalasa på mjuk pepparkaka. Nu ska vi ha filmkväll, ska se en Scooby-Doo film och äta chips, så dagen har nästan bara handlat om mat i olika former :). Igår vägde jag mig för första gången sen i början av december, jag var ju visserligen inställd på att jag hade gått upp i vikt nu över jul, men att vågen skulle stanna på 156 kg, det hade jag inte direkt väntat mig. Nu var bara vågen felinställd så riktigt så illa var det nu inte men jag får väl börja hålla igen nästa år. Nästa år som sagt...nu ska jag äta chips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0