Chokladbröd



och hallongrottor har jag bakat idag, skulle igentligen bakat en sort till men
efter all disk, bak, tvätt, matlagning och städning tyckte jag att det fick räcka, det
är ju trots allt lördag :). Mannen har inte heller varit sysslolös, han har monterat
ner och burit upp skötbordet på vinden, har vi tur kanske man kan få användning
för det igen,(det är här jag ska börja tänka på alla sömnlösa nätter på sistone)
och så har vi köpt och klätt en stor julen som vi ska ha i matrummet istället för
gran, vi har ju en uppe så det får räcka. Nu ska vi titta på film, äta chips och ha
en trevlig kväll. :)

Kommentarer
Postat av: sivan

Du verkar så flitig med bakandet. Jätteroligt att du börjat blogga!

2008-12-06 @ 19:28:42
URL: http://eirenes.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Ja, baka är ett av mina intressen :). Dom är annars inte så många, baka, matlagning, trädgården, hemmet, familjen och så nu BLOGGEN ;).

2008-12-06 @ 20:12:48
URL: http://mamaauroras.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mums så gott det ser ut! Tack snälla för grattis i min blogg. Jobbade sista dagen i fredags, måste säga att det känns lite trist och konstigt, men jag vänjer mig nog snart vid att vara hemma. Bara bebis dyker upp snart så lär det ju bli fullt upp! :) Uträknat datum är 9 jan, så drygt en månad kvar bara. Hoppas ni får en härlig andra advent. kram Sanna

2008-12-07 @ 12:00:53
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0